Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Για εμένα...

Πορεία στο χρόνο … 
Γεννήθηκα στη Βαλύρα και σήμερα ζω στην Καλαμάτα. Είμαι Μαθηματικός και έχω MSc Ηθικής Φιλοσοφίας. Υπηρετώ στο 2ο Λύκειο Καλαμάτας ως Διευθυντής.  Είμαι παντρεμένος με τη Φιλόλογο Γεωργία Μαγκλάρα από το Διαβολίτσι. Έχουμε δυο κόρες την Σάφη, απόφοιτη του Παιδαγωγικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών (Δασκάλα) και την Χαρά 5-ετή φοιτήτρια στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
 Έχω διατελέσει Δ/ντής στο Λύκειο Μελιγαλά. Υπεύθυνος στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καλαβρύτων. Πρόεδρος αλλά και μέλος του Δ.Σ. της Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας επί σειρά ετών. Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ιθώμης εκλεγμένος 2 φορές (1998-2006). Εκλέχτηκα Περιφερειακός Σύμβουλος στην Περιφέρεια Πελοποννήσου με το συνδυασμό του Πέτρου Τατούλη (2010-2014). Με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ορίστηκα Πρόεδρος στο Κ.Ε.Κ.(πρώην Ν.Ε.Λ.Ε.) της Π.Ε. Μεσσηνίας από το 2010 έως σήμερα.
    Έχω διατελέσει επίσης Πρόεδρος, της επιτροπής Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Ιθώμης, του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Μεσσηνίας (Σ.Δ.Υ.Μ.), του πολιτιστικού Συλλόγου Βαλύρας «Θάμυρις», του Συλλόγου Βαλυραίων Αθήνας «Αγία Τριάδα». Έλαβα μέρος ως σύνεδρος στο 13ο και 14ο συνέδριο της ΟΛΜΕ και στο 7ο συνέδριο του ΚΕΜΕΤΕ καθώς επίσης έχω παρακολουθήσει εκατοντάδες θεματικά σεμινάρια. Υπήρξα μέλος Δ.Σ. του παραρτήματος ΚΕΠΕΨΟ Καλαμάτας καθώς και οικολογικών και εθελοντικών οργανώσεων.Συνεργάστηκα με το Ενεργειακό Κέντρο Πελοποννήσου ( Ε.Κε.Πε.) και το Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας ( Ι.Π.Ε.Τ. ). Έχω εκδώσει δύο ποιητικές συλλογές με τίτλους «Κλειστές πόρτες…ανοιχτά παράθυρα» το 2007 και «Αφύλαχτες διαβάσεις…» το 2012, έχω δημοσιεύσει εκατοντάδες άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά. Είμαι μέλος της Ένωσης Μεσσηνίων Συγγραφέων ( Ε.Μ.Σ.) και του Ομίλου UNESCO Τεχνών Λόγου και Επιστημών Ελλάδος.

2 σχόλια:

  1. Γειά σου Θόδωρε!

    Ο παλιός σου συμφοιτητής (στο μαθηματικό Πάτρας), αν θυμάσαι.


    Στάθης Λειβαδάς


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Θόδωρε!

    Ο παλιός σου συμφοιτητής (στο μαθηματικό Πάτρας), αν θυμάσαι.


    Στάθης Λειβαδάς


    ΑπάντησηΔιαγραφή