Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΚΕΚ Π.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ



 ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΚΕΚ Π.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Κύριε Περιφερειάρχη
έγκαιρα και εγγράφως από το καλοκαίρι του 2014 έχω επισημάνει λειτουργικά προβλήματα του Κ.Ε.Κ. Π.Ε. Μεσσηνίας στο οποίο εσείς με ορίσατε Υπεύθυνο και εκτιμώ ότι ανταποκρίθηκα στις προσδοκίες σας.
Θεωρώ όμως ότι η υπάρχουσα κατάσταση καθώς και το ότι δεν ελήφθησαν υπόψη τα όσα επισήμανα δια των εγγράφων μου δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω να υπηρετώ το Κ.Ε.Κ. από τη θέση του Υπευθύνου, διότι δεν θέλω να χρεωθώ την όποια δυσλειτουργία του η οποία υφίσταται και εκτιμώ ότι θα επιδεινωθεί. 
Πολύ καιρό έχω υπομείνει τη μη λήψη αποφάσεων εκ μέρους σας, η οποία θεωρώ από κάποιο σημείο και μετά με υποτιμά και προσωπικά.
Γι’ αυτό δια της παρούσης επιστολής μου, σας υποβάλλω ευγενικά την παραίτησή μου από τη θέση του Υπευθύνου του Κ.Ε.Κ. Π.Ε. Μεσσηνίας.
 Η παραίτηση μου θα είχε κατατεθεί  πιο πριν, αλλά θεώρησα σκόπιμο να δρομολογηθεί η λειτουργία νέων τμημάτων και μετά να συμβεί αυτό.
Ευχαριστώ για τη συνεργασία.

Καλαμάτα 2-2-2015

Θόδωρος Σταυριανόπουλος
Msc Ηθ. Φιλοσοφίας - Μαθηματικός



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου