Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΝΕ ΠΑΣΟΚ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ



Στις 8-2-2014 έλαβα πρόσκληση από την ΝΕ ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας για να παρευρεθώ (με την ιδιότητα του περιφερειακού συμβούλου) στην συνεδρίαση της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας που θα γινόταν την Δευτέρα 10-2-2014  προκειμένου να συζητήσουμε και να καταθέσουμε πρόταση για την  Περιφέρεια Πελοποννήσου. Εγώ δεν παρευρέθηκα στη συνεδρίαση, αλλά έστειλα ηλεκτρονικά επιστολή. Πολλές φορές τα λεγόμενα παρερμηνεύονται είτε κομματικά, είτε δημοσιογραφικά είτε και για οποιονδήποτε λόγο. Γι’ αυτό σας στέλνω προς δημοσίευση την επιστολή που απέστειλα στην ΝΕ ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας.
                                                                                                                                    
Αγαπητέ Γραμματέα
έλαβα την πρόσκλησή σου και σε ευχαριστώ. Θέλω να σου κάνω γνωστό ότι από τις τελευταίες  Εθνικές εκλογές και μετά έπαψα να είμαι κομματικό μέλος του ΠΑΣΟΚ.
Αυτό καθ’ αυτό το γεγονός δεν με ευχαριστεί, διότι όπως γνωρίζεις επί σειρά ετών ως οργανωμένο μέλος του ΠΑΣΟΚ είχα δώσει αγώνες με αξιοπρέπεια, πειθαρχία και εντιμότητα. Δυστυχώς, εκτιμώ ότι «τζάμπα» πήγαν οι κόποι μου.  Πάρα πολλές όμως είναι οι αιτίες και οι αφορμές που με οδήγησαν στην απόφασή μου αυτή. Η απόφασή μου αυτή είναι οριστική και αμετάκλητη. Πολιτικά πλέον είμαι κομματικά ανένταχτος και έτσι θα πορευθώ στον υπόλοιπο βίο μου.
Δεν θέλω να σας καθυστερήσω την διαδικασία σας, γι’ αυτό θα τελειώσω λέγοντας τα εξής:
1ον Η κοινωνία έχει μπερδευτεί σχετικά με το τι είναι ΠΑΣΟΚ και τι είναι «Κίνηση των 58». Η εκδήλωση της «Κίνησης των 58» στην Καλαμάτα ( REX), με την προσέλευση που υπήρξε έμοιαζε ως κάτι κοινό να είναι.
2ον  Τώρα σχετικά με τις αποφάσεις που θέλετε να λάβετε για στηρίξεις και χρίσματα Περιφερειάρχη και Δημάρχων το καλύτερο που πρέπει να κάνετε είναι να μην πάρετε καμία ονομαστική απόφαση, αφήνοντας τους ψηφοφόρους σας να πράξουν κατά ιδεολογική συνείδηση. Αυτό ίσως να είναι το καλύτερο.
Καλή ευόδωση στις προσπάθειές σας
Σας χαιρετώ
Θόδωρος Σταυριανόπουλος
                              Εκπαιδευτικός - Περιφερειακός Σύμβουλος Μεσσηνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου