Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΣΟΦΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ



ΣΟΦΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
Τη μέρα που αγάπησα τον εαυτό μου αληθινά, κατάλαβα ότι μπορώ να είμαι στο σωστό τόπο, τη σωστή στιγμή, υπό όλες τις συνθήκες.  Τότε μόνο κατάφερα να χαλαρώσω. Σήμερα ξέρω ότι αυτό ονομάζεται Αυτοπεποίθηση.
 
Όταν σταμάτησα να «γαντζώνομαι» στην προσδοκία μιας άλλης ζωής, άρχισα να βλέπω ότι όλα όσα μου συμβαίνουν συμβάλλουν στην προσωπική μου εξέλιξη. Σήμερα ξέρω ότι αυτό ονομάζεται Ωριμότητα.
 
Τότε άρχισα ν’ αντιλαμβάνομαι ότι το να πιέζω τις καταστάσεις ή τα πρόσωπα, αποτελεί κατάχρηση, ιδιαίτερα αν ο μόνος στόχος είναι να επιβάλλω τη θέλησή μου όταν κανείς δεν είναι ακόμα έτοιμος και η στιγμή ακατάλληλη. Σήμερα ξέρω τι είναι αυτό που ονομάζεται Σεβασμός.
 
Μια μέρα, άρχισα να απελευθερώνομαι από όλα αυτά που μου ήταν ανώφελα, καταστάσεις, πρόσωπα κι ό,τι άλλο έριχνε την ενέργειά μου. Σήμερα ξέρω ότι αυτό είναι η           Αληθινή Αγάπη προς τον Εαυτό.
 
Τη μέρα που έπαψα να φοβάμαι τον ελεύθερο χρόνο και σταμάτησα να κάνω μεγαλεπήβολα σχέδια για το μέλλον, άρχισα να κάνω το σωστό, να κάνω αυτό που αγαπώ. Σήμερα ξέρω ότι αυτό ονομάζεται  Απλότητα.
 
Όταν σταμάτησα να νομίζω πως πάντα έχω δίκιο, άρχισα να συνειδητοποιώ πόσες φορές κάνω λάθος. Τότε ανακάλυψα την Ταπεινοφροσύνη.
 
Κάποια μέρα, κατάφερα να απελευθερωθώ από το παρελθόν, σταμάτησα να ζω και να ξαναζώ σε αυτό, και σταμάτησα ν’ αγωνιώ για το μέλλον. Τώρα ζω στο παρόν, εκεί όπου όλη η ζωή συμβαίνει. Σήμερα ζω την κάθε μέρα, το κάθε εδώ και τώρα κι αυτό ονομάζεται Πληρότητα.
 
Όταν κατάλαβα ότι το μυαλό μου μπορεί να με ξεγελά και να μ’ απογοητεύει, ενώ όταν το θέσω στην υπηρεσία της καρδιάς μου γίνεται ένας εξαιρετικά πολύτιμος σύμμαχος, τότε γνώρισα τη Διαύγεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου